معرفی ردیاب و دتکتور گازی پروسنس
نوشته شده توسط : پیمان احمد پور

دتکتورهای گاز پروسنس، بهترین برند آشکارساز برای صنعت ایران به شمار میروند. این دتکتورها نه تنها از لحاظ قیمتی بسیار پایین تر از رقبای خود از برندهای دیگری نظیر درگر و هانیول هستند، بلکه از تکنولوژی کاملا اروپایی برخوردار بوده و دارای نوین ترین و معتبرترین استانداردها و تاییدیه های بین المللی نظیر اتکس، EICEx و … می باشند.

گواهینامه و استاندارد های آشکار ساز گازی پروسنس

دتکتورهای پروسنس می توانند با بالاترین امنیت در زون های طبقه بندی شده اتکس نصب شده و مورد استفاده قرار گیرند. کد استاندارد اخذ شده برای هر یک از سری های پروسنس کمی تفاوت دارد؛ اما به طور کلی تجهیزات صنعتی این برند تحت کتگوری 2 اتکس دسته بندی شده و کاملا ضدانفجاری هستند. از این رو، میتوان از آن ها در محیط های زون 1، 2 و نیز زون معدنی و فوق صنعتی M2 با بالاترین امنیت ممکن استفاده نمود.

ردیاب گاز پروسنس اروپایی با خدمات پس از فروش

یکی از بهترین و جالبترین قابلیت های این آشکارسازها، امکان تعویض سنسور و نیز نمایشگر در صورت نیاز میباشد. بدین ترتیب، حتی در صورت اتمام طول عمر و یا خرابی سنسور، به آسانی میتوانید به جای خرید تجهیز، صرفا سنسور را جایگزین نمایید که باعث کاهش شدید هزینه ها خواهد شد. همچنین، موضوع تجهیزات تقلبی و نیز استوک در برند پروسنس به هیچ وجه مطرح نبوده و امکان بررسی اصالت تجهیز در هر لحظه ای که مایل باشید، وجود دارد.

گواهینامه و استاندارد‌های دتکتور گاز پروسنس

به دلیل همکاری مستقیم آداک فرآیند سپهر با پروسنس به عنوان تنها مرکز تخصصی تامین تجهیزات این برند در ایران، زمان تامین تمامی دتکتورها و یا قطعات جانبی ردیاب های گاز پروسنس در آداک فرآیند سپهر، کمتر از سه هفته کاری است! برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی کاملا رایگان، با ما در تماس باشید.

خرید دتکتور گازی

 





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: